Eerste berichtje - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu Eerste berichtje - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje

Blijf op de hoogte en volg Cleo

18 Augustus 2013 | Frankrijk, Blomac

Lieve vriendjes, een klein eerste berichtje vanuit het warme en mooie Blomac!
Gisteren hier aangekomen rond een uur of 11 's ochtends met een heel hartelijk welkom van Jacqueline, Andrea en Jasmijn. Met Fred zat ik namelijk in het vliegtuig dus die had ik al leren kennen.
Jacqueline en Fred zijn de eigenaren van het Château en de twee meisjes doen hetzelfde als ik alleen gaan over een week alweer weg, ze zitten hier al sinds juli.

Het is hier in ieder geval super mooi weer, ik denk stukken beter dan in ons koude kikkerlandje, sorry mensen ik zal proberen wat zon naar jullie te sturen :p

De omgeving is ook geweldig, uitzicht op de bergen vanaf het terras en als je wat rondrijdt zie je de Pyrineeën ook in de verte, zo super mooi!

Het Château is ontzettend groot, prachtige kamers en een tuin van 5 hectare!!

Ik heb hier een mooie kamer met alles wat ik nodig heb en begin om 07.15 uur met werken. Vanalles eigenlijk, van het ontbijt klaarzetten, brood halen bij de bakker, kamers schoonmaken, gasten ontvangen, heerlijk! Hard werken, maar geen stress en tussendoor gezellig koffie drinken, een wandeling maken in de tuin of omgeving, picknicken met Jacqueline en Fred en 's avonds een (of meer) heerlijk glaasje wijn.

De wifi is niet heel sterk, wel sterk genoeg om dit te posten, maar niet om er foto's bij te doen, dus die volgen wel als ik in Nederland terug ben eventjes en dan door naar het volgende avontuur!
Ik zal nog eens proberen een volgende update te geven, maar dat komt nog wel.

Ik ga nu even de was vouwen in de zon en straks wat eten koken :)

Liefs vanuit la France! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cleo

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 10381

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 30 September 2016

Zuid-Amerika!!!

28 December 2013 - 25 November 2014

Australië

26 November 2014 - 30 April 2014

Zuid-Oost Azië

21 Oktober 2013 - 27 December 2013

Azië

17 Augustus 2013 - 30 September 2013

Eerste bestemming - Zuid-Frankrijk!

Landen bezocht: