Einde Frankrijk nadert :( - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu Einde Frankrijk nadert :( - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu

Einde Frankrijk nadert :(

Door: Cleo

Blijf op de hoogte en volg Cleo

19 September 2013 | Frankrijk, Blomac

De tijd vliegt voorbij, ik zit hier alweer 4 weken en heb nog maar 2 weken in Frankrijk, helaas helaas!
Afgelopen weekend hadden we een bruiloft van 36 man en het was geweldig! Wel ontzettend druk, zoveel uren in 3 dagen heb ik zelfs bij Neercanne nog nooit meegemaakt. 07.15 uur beneden zijn, zonder een fatsoenlijke pauze doorwerken tot een uur of 1 ’s nachts.
3 zware dagen, maar wel geweldig als de gasten om de haveklap bij je komen melden hoe geweldig het wel niet was. Daar doe je het voor!
De taarten en desserts waren mijn verantwoordelijkheid, niet alleen omdat dat handig was voor iedereen, maar ook omdat ik het een leuke uitdaging vond om een bruidsbuffet neer te zetten. Een week van te voren alles testen, voorbereiden en uiteindelijk stond alles ruim op tijd klaar. Toen de taarten en friandises dan eindelijk op de opgemaakte tafel stonden en het bruidspaar weer vanuit het park naar boven liep kon mijn dag niet meer stuk. Ik was zelf al erg trots op het eindresultaat, maar het bruidspaar was ook heel erg gelukkig met het resultaat, natte oogjes van geluk bij hen en bij mij, daar draait het allemaal om. Blij dat ik dit heb mee mogen maken, weer zoveel gezien en geleerd, een super ervaring.

Volgend weekend weer een groot feest, dit keer een verjaardag van een Fransman en daarna is het alweer over. 20 dagen in Nederland en 21 oktober het vertrek naar Singapore, nieuwe avonturen, nieuwe verhalen.

Nu eerst nog even genieten van Frankrijk, lekker eten en het lekkere weer (sorry vrienden in Nederland, ik heb gehoord hoe slecht het bij jullie is) daarom geniet ik hier ook nog extra van! Ik zal proberen wat mee te nemen :)

De druivenoogst is ook volop in gang sinds een paar dagen. Wel een paar weken later dan normaal, maar het is dan toch begonnen. En met een beetje geluk ga ik ook nog helpen oogsten volgende week, dat lijkt me in ieder geval ook echt een ervaring die iedereen een keer meegemaakt moet hebben, dus ik ben benieuwd!
Tot snel in Nederland in ieder geval en de verhalen vanuit Azië zullen ook snel volgen.

Xx Cleo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cleo

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 10385

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 30 September 2016

Zuid-Amerika!!!

28 December 2013 - 25 November 2014

Australië

26 November 2014 - 30 April 2014

Zuid-Oost Azië

21 Oktober 2013 - 27 December 2013

Azië

17 Augustus 2013 - 30 September 2013

Eerste bestemming - Zuid-Frankrijk!

Landen bezocht: