korte update - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Blomac, Frankrijk van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu

korte update

Blijf op de hoogte en volg Cleo

29 Augustus 2013 | Frankrijk, Blomac

Een korte update vanuit het warme zuiden :) Dat zegt het al, het is hier prachtig weer! Frisse ochtenden en 's middags een mooie blauwe lucht :D Af en toe zwemmen in het zwembad, maar verder nog steeds lekker aan het werk met van alles en nog wat.
Het laagseizoen is begonnen dus er is ook lekker tijd om af en toe lekkere desserts te maken of nieuwe dingen te proberen, want de keuken hier is goed ingericht! Van alle gemakken voorzien dus er is veel mogelijk! Gister zelfs nog macarons gemaakt en ijs! Jaja we hebben een ijsmachine :) haha

Zondagen heb ik vrij dus dan kan ik lekker de omgeving verkennen. Afgelopen zondag ben ik naar Carcassonne geweest, een super mooie vestingstad gedateerd uit de 12e eeuw, toeristisch maar wel erg gezellig. Omringd door de vestingmuren zit binnenin de oude stad met haar restaurantjes, kerk en winkeltjes.

Over 2 weken wordt hier een bruiloft gehouden voor 40 man, dus daarvoor zijn de voorbereidingen ook volop op gang. Heel variërend allemaal en dat maakt het zo leuk. En natuurlijk de omgeving en het mooie weer.

De tijd vliegt voorbij in ieder geval, voor jullie het weten zit ik in Azië en lezen jullie daar de ervaringen over :)
Can't wait!

De komende weken zal er niet veel veranderen, dus misschien nog een enkel berichtje vanuit Frankrijk, maar daarna gaan we toch echt richting de thee, rijst, pepertjes en muggen! :)