The last experiences of India - Reisverslag uit Bambalapitiya, Sri Lanka van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu The last experiences of India - Reisverslag uit Bambalapitiya, Sri Lanka van Cleo Zwiers - WaarBenJij.nu

The last experiences of India

Blijf op de hoogte en volg Cleo

08 December 2013 | Sri Lanka, Bambalapitiya

Goa was geweldig om bij te komen en dat heb ik dan ook gedaan!

De volgende en laatste stop was Chennai. De bedoeling was dat ik daar Silvia zou ontmoeten, maar door omstandigheden is dat mis gegaan en zien we elkaar later.
Doordat ik daar zonder haar zou zijn zag ik erg op tegen Chennai omdat daar niet veel te beleven valt, het is een normale stad zoals elke andere. Ik heb dan ook geprobeerd om mijn vlucht te wijzigen en in Goa te blijven voor langer, maar op het moment dat ik dat wilde doen was er opeens geen internet meer in de hele regio... Daar heb ik me wel even kwaad om gemaakt, want ik kon nu dus niks anders doen dan gewoon de geplande vlucht pakken...
Iemand die ik ontmoette had me wel verteld over een slaapplek in Chennai en daar ben ik dan ook heen gegaan. En tot mijn grote vreugde zaten in het guesthouse zoveel jonge westerse mensen!!
Het was een goed ding dat internet in Goa uitviel want ik heb de leukste 5 dagen meegemaakt!

Niet echt heel veel gedaan, elke dag een klein projectje, chillen in het guesthouse, lekker eten en veel gelachen!

Jay zal ik nooit vergeten. Een Amerikaan, 71 jaar jong, de meest onwaarschijnlijke verhalen maar echt gebeurd!! Zo leuk om gewoon te relaxen en naar hem te luisteren en te chillen met zijn allen.

Mensen in Chennai waren erg vriendelijk. Zoals ik al had gemerkt zijn ze zuidelijker ook vriendelijker en het eten is beter. Verder is de stad niet heel interessant als je maar met de juiste mensen bent.

In Chennai heb ik de lekkerste rietsuiker sap ooit gehad! Zo super zoet! Heerlijke kokosnoten en de beste film gekeken! Op een middag zijn we naar de bios gegaan, kost toch maar €2,- dus why not. Een aanrader voor iedereen: "Captain Philips". Wow wat een goeie film, Tom Hanks doet het elke keer weer.
Wat me wel bij bleef wat dat ouders in India het blijkbaar normaal vinden om hun kleine kinderen mee te nemen naar zo'n best geweldadige film... Kleine kinderen rond de 7 jaar oud, bloed en geweld in de film, natuurlijk kinderen die daarop reageren met gehuil en vragen zoals 'daddy why is there blood everywhere' en 'this is so sad, he is crying...' Ik had medelijden met ze, die zullen eeuwig geshokeerd zijn!

In ieder geval, een top tijd gehad! Leuke mensen ontmoet, met name Jay, Adolfo en Shruri, de grootste lol gehad en helaas komt dan dat punt waar je weer afscheid neemt en doorreist naar de volgende bestemming. Lang leve facebook in deze situaties, off to Sri Lanka!!!

Ik zou Silvia dus op het vliegveld ontmoetten maar helaas is daar ook iets misgegaan. Geeft niet, want ook in Colombo heb ik weer super leuke mensen ontmoet, 2 broers uit Adelaide, Australië waar ik wederom de grootste lol mee heb en waar ik waarschijnlijk een tijdje ga crashen in Australië, dus alles gebeurt natuurlijk uit eindelijk weer om een reden! Internet in Goa wat uitviel, Silvia die er niet was, daardoor heb ik top mensen ontmoet en de leukste ervaringen gehad!!

Nu dus in Colombo en contact gehad met Sil, vandaag gaan we elkaar weer zien en gaat de reis door Sri Lanka dan echt beginnen!! So happy!!


  • 08 December 2013 - 09:07

    Fréderique:

    Fijn dat je zoveel plezier hebt. Idd alles gebeurt voor een reden. Grappig dat die film daar ook draait.
    Heel veel plezier op Sri Lanka. We appen! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Bambalapitiya

Cleo

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 10383

Voorgaande reizen:

28 Mei 2016 - 30 September 2016

Zuid-Amerika!!!

28 December 2013 - 25 November 2014

Australië

26 November 2014 - 30 April 2014

Zuid-Oost Azië

21 Oktober 2013 - 27 December 2013

Azië

17 Augustus 2013 - 30 September 2013

Eerste bestemming - Zuid-Frankrijk!

Landen bezocht: